مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:102023-06-22اقتصادي

140 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه های نیمه تمام نیاز است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: نیازمند اعتبار 140 میلیارد تومانی برای اتمام پروژه های سفر ریاست جمهوری به زنجان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفرقزوینیان روز پنج شنبه گفت: در قالب اعتبارات دور اول سفر رییس جمهور به استان، 3 طرح در حوزه راهداری تعریف شد که در صورت تخصیص اعتبار، اجرای آنها با شتاب انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: برای اتمام پروژه های نیمه تمام، 140 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

اسکندری اظهار کرد: دور نخست سفر رییس جمهور به استان، تعداد 3 طرح راهداری با اعتباری بالغ بر 77 میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه به تصویب رسید.

وی افزود: بالغ بر 20 میلیارد تومان در پروژه تقاطع غیرهمسطح دانشگاه زنجان، 50 میلیارد تومان در پروژه نقاط حادثه خیز استان و 7 میلیارد تومان در پروژه بلوک مفصلی و روشنایی بین دو عوارضی از مصوبات سفر نخست رییس جمهور به استان بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر با ابلاغ تعهدات مالی وزارت نفت به میزان 10 میلیارد تومان، سازمان برنامه و بودجه 25 میلیارد تومان و همچنین 37 میلیارد تومان سهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای رفع نقاط پرحادثه محورهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

140 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه های نیمه تمام نیاز است

140 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه های نیمه تمام نیاز است