مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:552023-06-25اقتصادي

طراحی نخستین رآکتور توربین بازیافت برق دنیا توسط همدانی ها


کارآفرینی در حقیقت ارزش آفرینی برای ایجاد یک کسب و کار است که در آن نقش ایده پردازی و ارائه راهکاری نو و خلاقانه بسیار مهم تلقی می شود، از این رو برای سازگاری با چالش های زندگی حرفه ای و ورود به بازار کسب و کار باید طرح های کارآفرینانه دنبال شود.

- ایسنا/همدان کارآفرینی در حقیقت ارزش آفرینی برای ایجاد یک کسب و کار است که در آن نقش ایده پردازی و ارائه راهکاری نو و خلاقانه بسیار مهم تلقی می شود، از این رو برای سازگاری با چالش های زندگی حرفه ای و ورود به بازار کسب و کار باید طرح های کارآفرینانه دنبال شود.

کارآفرینان می توانند با ایده های کارآفرینی یک کسب و کار واقعی بسازند که حول محور آن زمینه اشتغال چندین نفر را هم به وجود بیاورند و این امر ضمن اینکه به توان تولیدی و اقتصادی کشور کمک می کند، پلی برای رفع معضل بیکاری نیز محسوب می شود.

از این رو ایسنا بر آن شد تا مصاحبه هایی با کارآفرینان همدانی داشته باشد تا علاوه بر شنیدن پستی و بلندی های راه رسیدن به کارآفرینی تجربیات آنها را به جوانانی که قصد ورود به بازار کار را دارند منتقل کند که در ادامه با مدیرعامل شرکت ماشین سازی جوادی که مجموعه اش واقع در شهر صالح آباد شهرستان بهار را از سال 86 تأسیس کرده و تاکنون با تولید و طراحی دستگاه های جدید در زمینه صنعت بازیافت پلاستیک، برنج، انر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی نخستین رآکتور توربین بازیافت برق دنیا توسط همدانی ها

طراحی نخستین رآکتور توربین بازیافت برق دنیا توسط همدانی ها