مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 20:452023-07-17حوادث

اطفاء حریق کارگاه چوب هزار متری در روستای گچی


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، از وقوع یک فقره آتش سوزی گسترده در یک کارگاه چوب و ام دی اف واقع در روستای گچی شیراز خبر داد که با سرعت عمل تیم های عملیاتی آتش نشان اطفا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هادی عیدی پور دوشنبه 26 تیرماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: آتش سوزی یک کارگاه چوب، ام دی اف و نئوپان واقع در روستای گچی ساعت 17 و 33 دقیقه امروز به سامانه 125 مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام و بلافاصله تیم های عملیاتی از 5 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: 4 سوله حدود 300 متری از این کارگاه طعمه حریق شده بود که با ارزیابی فرمانده عملیات، خودروهای اعزامی از 5 ایستگاه در محل حادثه مستقر شدند.

عیدی پور اضافه کرد: کانون اصلی حریق در این کارگاه مربوط به یک سوله انتهایی با متراژ حدود 300 متر و حجم زیاد خاک اره جهت تولید نئوپان بوده که آتش از این نقطه به سایر سوله ها نیز سرایت کرده بود.

او خاطرنشان کرد: تعداد 20 نفر از آتش نشانان با خودروهای اطفایی سنگین، نیمه سنگین، خودرو حمل سیستم تنفسی و تریلی آب رسان در این عملیات ضمن حضور نسبت به اطفا و تخلیه دود از کارگاه چوب، ام دی اف و نئوپان اقدام کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، افزود: به دلیل حساسیت عملیات این کارگاه چوب آتش نشانان از چند جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفاء حریق کارگاه چوب هزار متری در روستای گچی

اطفاء حریق کارگاه چوب هزار متری در روستای گچی