مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:202023-06-26حوادث

سرقت میلیاردی از منازل مردم با استفاده از شاه کلید در البرز


جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: اعضای باند سه نفره سرقت منزل که در هشت سرقت با استفاده از شاه کلید اقدام به دزدیدن اموالی به ارزش 40 میلیارد ریال کرده بودند، - دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی در گفت ؤگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در حوزه استحفاظی پایگاه دوم پلیس آگاهی، بررسی موضوع با جدیت و به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: برابر بررسی های میدانی مشخص شد که سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید شامل دو مرد و یک زن با استفاده از شاه کلید وارد منازل مالباختگان شده و به سرعت پس از سرقت متواری می شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: بلافاصله اقدامات کارآگاهی و پلیسی برای شناسای متهمان آغاز و در یک مدت زمان کوتاه با بهره گیری از اقدامات اطلاعاتی یکی از سارقان دخیل در سرقت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در محمد شهر کرج دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی متهم به ارتکاب 8 سرقت منزل و 2 فقره سرقت مغازه در مناطق غربی شهر کرج با همدستی یک مرد و یک زن دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه همدستان متهم نیز با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند، گفت: همچنین یک مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده شناسایی و اموال کشف شده از مخفیگاه او با هماهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت میلیاردی از منازل مردم با استفاده از شاه کلید در البرز

سرقت میلیاردی از منازل مردم با استفاده از شاه کلید در البرز