مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-02سياسي

برگزاری مسابقه استانی کتابخوانی ویژه غدیر در شهرستان قروه


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی کردستان با همکاری دانشگاه کردستان و موکب موسی بن جعفر(ع) یک دوره مسابقه استانی کتابخوانی ویژه غدیر در رده های سنی مختلف به میزبانی شهرستان قروه برگزار می کند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی کردستان با همکاری دانشگاه کردستان و موکب موسی بن جعفر(ع) یک دوره مسابقه استانی کتابخوانی ویژه غدیر در رده های سنی مختلف به میزبانی شهرستان قروه برگزار می کند.

محمد مخدومی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: علاقمندان برای شرکت در مسابقه کتابخوانی غدیر و همچنین دانلود منابع مسابقه می توانند به سایت samakpl.

ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه مهلت شرکت در مسابقه تا روز 15 تیرماه سال جاری است، گفت: مرحله نهایی و انتخاب برگزیدگان در روز 16 تیرماه به میزبانی کتابخانه های عمومی شهرستان قروه و موکب موسی بن جعفر برگزار خواهد شد.

مخدومی با اشاره به منابع معرفی شده برای شرکت در مسابقه، عنوان کرد: در این مسابقه کتابخوانی، کتاب نسیم غدیر برای گروه سنی خردسال و کودک (4تا12سال)، کتاب حوالی ظهر مختص گروه سنی نوجوان (13تا 17سال) و همچنین کتاب بر کرانه غدیر برای گروه سنی جوان و بزرگسال(18سال به بالا) معرفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه استانی کتابخوانی ویژه غدیر در شهرستان قروه

برگزاری مسابقه استانی کتابخوانی ویژه غدیر در شهرستان قروه