مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-15سياسي

«نوشیجان» ملایر، تنها اثر مورد بازدید خارجی ها


مدیر پایگاه میراث ملی نوشیجان ملایر گفت: دژ تاریخی نوشیجان تنها اثر مورد بازدید گردشگران خارجی و یک اثر شناخته شده در دنیا و منحصربفرد است.

- ایسنا/همدان مدیر پایگاه میراث ملی نوشیجان ملایر گفت: دژ تاریخی نوشیجان تنها اثر مورد بازدید گردشگران خارجی و یک اثر شناخته شده در دنیا و منحصربفرد است.

ابراهیم جلیلی در گفت وگو با ایسنا، افزود: شهرستان ملایر در حوزه گردشگری داخلی اقدامات بسیار خوبی انجام داده است، از جمله این اقدامات پخش 35 هزار ثانیه تبلیغات از شبکه های سراسری در سطح ملی و برگزاری جشنواره های مختلف از جمله جشنواره مبلمان منبت به مدت 10 روز بود.

وی با اشاره به اینکه جشن های هفته گردشگری در ایام مهر شامل جشنواره شیره پزی است، افزود: با توجه به برندهای جهانی مبلمان منبت و انگور و سایر ظرفیت ها لازم است اقداماتی برای جذب گردشگر خارجی صورت بگیرد و در این راستا با اقدام خوب معاونت گردشگری و انجمن دفاتر برای اجرای تور آشناسازی تورگردانان که بیشتر تور خارجی برگزار می کنند، در دومین روز از اجرای این برنامه سه روزه، ملایر میزبان تورگردانان بود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ملایر با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در این مهم هم مانند مابقی عرصه گردشگری داخلی موفق باشیم، گفت: در دومین روز از برنامه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نوشیجان» ملایر، تنها اثر مورد بازدید خارجی ها

«نوشیجان» ملایر، تنها اثر مورد بازدید خارجی ها