مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 20:402023-07-01ورزشي

فنی و حرفه ای در پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان نقش آفرینی کند


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: سازمان فنی و حرفه ای می تواند نقش خوبی در پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا عباسی عصر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز که در سالن شهدای استانداری البرز برگزار شد، ضمن خدا قوت به زحمات یک ساله مسئولانی که در حوزه آموزش و پرورش استان خدمت می کنند، اظهار کرد: در این برهه ها نیاز است با مردم در بخش هایی که گره های ذهنی وجود دارد، تعامل بیشتری صورت بگیرد و در بحث رتبه بندی معلمان و کنکور باید پاسخگوی سوالات جامعه باشیم.

وی در خصوص پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان تصریح کرد: 9 ماه آموزش رسمی در مدارس انجام شده است و متأسفانه سه ماه تابستان مدارس تعطیل است، در صورتیکه دانش آموزان باید در این مدت نهایت استفاده را از آموزش غیر رسمی ببرند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید با هم افزایی بیشتر آموزش غیر رسمی دانش آموزان شکل بگیرد، گفت: تمام دستگاه ها باید پای کار باشند و از تمام ظرفیت هایی که در استان است استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در این زمینه از ظرفیت مساجد و بسیج غافل شده ایم و همه باید وارد میدان شوند، تصریح کرد: ورزش و جوانان استان یک رکن در اوقاف فراغت دانش آموزان محسوب می شود و باید نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فنی و حرفه ای در پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان نقش آفرینی کند

فنی و حرفه ای در پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان نقش آفرینی کند