مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-25سياسي

راه اندازی هاب و آزمایشگاه در 3 حوزه فناوری نوین


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از راه اندازی آزمایشگاه و هاب بزرگ برای 3 فناوری تحول آفرین خبر داد.

- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از راه اندازی آزمایشگاه و هاب بزرگ برای 3 فناوری تحول آفرین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز در افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: این رویداد بعد از دو سال وقفه به خاطر شیوع ویروس کرونا برگزار می شود و در این مسیر از ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان و نهادهای برگزار کننده تشکر می کنم.

وی گفت: نزدیک به 500 شرکت در این نمایشگاه حضور دارند و 70 میچهمان خارجی در نمایشگاه ایران ساخت IHIT مستقر بوده و نمایشگاه اختصاصی دارند و همچنین جلسات B2B برای توسعه بازارها برگزار خواهد شد.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه الکامپ 1402 با الکامپ دهه 70 تفاوت های بسیار زیادی دارد، تصریح کرد: در دهه 70 بیشتر با عرضه کامپیوتر و عرضه خدمات دیجیتال مواجه بودیم، اما امسال با شرکت های دانش بنیانی مواجه هستیم که محصولات نرم افزاری و سخت افزاری خود را ارائه محصول کردند.

معاون علمی رییس جمهور با بیان اینکه مسئله اقتصاد دیجیتال به چند فناوری کلیدی وابسته است، گفت: فناوری الکترونیک از ریزتراشه ها، سنسورها، حسگرها یک بخش ناگزیر در اقتصاد دیجیتال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی هاب و آزمایشگاه در 3 حوزه فناوری نوین

راه اندازی هاب و آزمایشگاه در 3 حوزه فناوری نوین