مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-10سياسي

توجه به مناطق محروم دارای نرخ باسوادی کم در لرستان


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش لرستان از توجه به مناطق محروم دارای نرخ باسوادی کم در این استان در سال تحصیلی آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بازگیر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران مهم ترین عناوین برنامه های حوزهٔ سوادآموزی استان لرستان در سال تحصیلی آینده را اعلام کرد و اظهار داشت: امیدوارم با حمایت و پشتیبانی همه دلسوزان تعلیم وتربیت خصوصاً استاندار، مدیرکل آموزش وپرورش استان، ائمه جمعه و همه مدیران و کارکنان مرتبط با امر سواد، شاهد تحقق همه برنامه ها باشیم.

وی در ادامه از شناسایی و جذب بی سوادان و کم سوادان در دوره های سه گانه سواد، تحکیم و انتقال خبر داد و گفت: اجرای طرح شتاب بخشی به باسوادی و توسعه مراکز یادگیری محلی در راستای پیوند آموزش مهارت های زندگی برای افراد بی سواد و کم سواد از دیگر اقدامات و برنامه ها است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش لرستان در ادامه از طراحی و اجرای فعالیت های مکمل و فوق برنامه برای غنی سازی اوقات فراغت سوادآموزان و تثبیت و تعمیق سواد آنها، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی اداری و آموزشی حوزهٔ سوادآموزی، تشکیل جلسات پشتیبانی و تشکیل به موقع جلسات گروه بهبود کیفیت و ستاد امتحانات، برگزاری سالم و مطلوب آزمون های پایان دوره و توجه ویژه به مناطق محروم استان که دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مناطق محروم دارای نرخ باسوادی کم در لرستان

توجه به مناطق محروم دارای نرخ باسوادی کم در لرستان