مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-14سياسي

روحانیون برای معرفت افزایی زائران در اربعین حسینی تلاش کنند


طلاب و روحانیون برای معرفت افزایی زائران در اربعین حسینی تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در همایش طلایه داران جهاد تبیین در ایلام، از طلاب و روحانیون خواست تا در زمینه معرفت افزایی زائران در اربعین حسینی و ماه محرم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته تلاش های خوبی در حوزه فرهنگی و تبلیغ محرم صورت گرفته، افزود: در هر موکبی یک روحانی حضور داشته باشد و نسبت به اقامه نماز جماعت اهتمام ویژه داشته باشید.

وی تاکید کرد: اگر امربه معروف و نهی از منکر در جامعه حاکم باشد مسئولان در حاشیه امن قرار نمی گیرند و فاصله مردم و مسئولان که بدترین آسیب برای جمهوری اسلامی است، ایجاد نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات پیش رو را مهم ترین رویداد امسال دانست و گفت: مشارکت بالای استان در انتخابات ریاست جمهوری و حضور 63 درصدی مردم استان نشان از فهم و شعور سیاسی استان ایلام دارد.

در این همایش درباره فعالیت مستمر مساجد استان در ایام محرم و اربعین حسینی - حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و جهاد تبیین - سواد رسانه و استفاده از فضای مجازی برای کار تبلیغی در ایام اربعین تبادل نظر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون برای معرفت افزایی زائران در اربعین حسینی تلاش کنند

روحانیون برای معرفت افزایی زائران در اربعین حسینی تلاش کنند