مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-25سياسي

توانگر: باید برای رفع چالش های کسب وکارهای دیجیتال تلاش کرد


رییس کمیته دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال با بیان اینکه جای خالی فن آوری های نوظهور نظیر هوش مصنوعی و اصلاح ساختارها در برنامه هفتم توسعه خالی است، - رییس کمیته دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال با بیان اینکه جای خالی فن آوری های نوظهور نظیر هوش مصنوعی و اصلاح ساختارها در برنامه هفتم توسعه خالی است، گفت: باید برای رفع چالش های کسب وکارهای حوزه اقتصاد دیجیتال تلاش جدی کرد.

شورای عالی فضای مجازی نیز هر چه سریعتر طرح ساماندهی سکوها را در دستور کار تصویب خود قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی توانگر در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک (الکامپ) گفت: امروز در تمامی عرصه های زندگی، فن آوری اطلاعات، جایگزین فن آوری های دوره صنعتی شده است.

سرعت تحولات و اقبال به صنعت نسل چهار، انقلاب صنعتی چهارم و هوش مصنوعی بیش از اقبال به هر فن آوری دیگری بوده به حدی که خود پدیدآورندگان را نیز نگران کرده است اما در داخل کشورمان چه می گذرد؟ بنابر گزارشات میدانی نمایندگان مردم در مجلس، مطالبه اول مردم، حتی در روستاها، اینترنت، کیفیت آن و معضل فیلترینگ است.

وی ادامه داد: از طرفی مصوبات مجلس هم رویکرد داده محور دارد و به نظر می رسد نحوه حکمرانی ما در این فضا نیازمند بازنگری ست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانگر: باید برای رفع چالش های کسب وکارهای دیجیتال تلاش کرد

توانگر: باید برای رفع چالش های کسب وکارهای دیجیتال تلاش کرد