مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 23:552023-07-21سياسي

سربلندِ احسانِ حسین(ع)/باوفاترین دشمن حسین ابن علی(ع) که بود؟


زمانی که حر دانست که عمر سعد بر جنگ با حسین ابن علی (ع) اصرار می ورزد لرزه ای بر اندامش افتاد و او که به شجاعت شهرت داشت از این جنگ نابرابر ترسی بر پیکرش افتاد و می گفت که خود را میان بهشت و جهنم دیده است تا اینکه تصمیم گرفت حتی اگر تکه تکه و سوزانده شود .

- خبرگزاری فارس - فاطمه احمدی؛ در گرداب گناه فرو رفته ام و حسین تنها راه فرار من است، دریایی از گناه، دورویی و ریا دنیایم را احاطه کرده و حسین (ع) تنها کشتی نجات من است، مگر نگفته اند باید برای دوری از غم و عذاب به سوی حسین (ع) فرار کنیم؟ آقای من امشب پذیرای این پرگناه هستی؟ دنیای حسین نور است  سر به روی آسمان بلند می کنم تا با بارانی از اشک، زلال و روشنم کنی.

تا بزدایی سیاهی های این معصیت کار بی ادبی را که هر روز و هر ساعت ارتکاب به گناه می کند و توبه پسِ توبه رویش را از شرم آب نمی کند و امید به بخشش تو بسته است، به وساطت و شفاعت تو نزد پروردگارت.

حسین جان (ع) دنیای تو دنیای نور است و دنیای من دنیای سیاهی گناه، امشب لاله های کربلا با خونشان دشت گل های شقایق آفریدند و شامیان نادان این گل ها را از شاخه چیده اند و با بی رحمی تمام پرپرشان کردند.

آقای مهربانم این روزها در کوچه کوچه این شهر نوای یا حسین (ع) یا حسین (ع) طنین انداز شده، گویی تمام مردم این شهر مانند من شرمگین اند از گناهان بزرگ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربلندِ احسانِ حسین(ع)/باوفاترین دشمن حسین ابن علی(ع) که بود؟

سربلندِ احسانِ حسین(ع)/باوفاترین دشمن حسین ابن علی(ع) که بود؟