مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-01سياسي

توانگر: مغایرت های قانونی مصوبه نرخ گذاری خوراک گاز و پتروشیمی ها رفع شود


عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار در نامه ای به رییس هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین، خواستار لغو مصوبه هیات وزیران درباره نرخ گذای خوراک گاز و پتروشیمی ها و سایر صنایع شد.

- عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار در نامه ای به رییس هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین، خواستار لغو مصوبه هیات وزیران درباره نرخ گذای خوراک گاز و پتروشیمی ها و سایر صنایع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به محسن اسماعیلی رییس هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین به شرح زیر است.

جناب آقای دکتر محسن اسماعیلی رییس محترم هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین سلام علیکم همان طور که مستحضرید آیین نامه جزء (1) بند (الف) تبصره (14) قانون بودجه کل کشور در تاریخ 1402/2/17 در هیات وزیران تصویب و به تاریخ 1402/3/29 ابلاغ شده است.

این مصوبه که دارای مغایرت های قانونی به شرح زیر بوده نرخ خوراک گاز پتروشیمی ها و سایر صنایع را تعیین کرده است: 1- مطابق اصل 85 و 138 قانون اساسی و تبصره 3 ماده واحده قانون نحوه اجرای اصل 85 و 138 قانون اساسی، آیین نامه های هیات وزیران باید ظرف یک هفته از تاریخ تصویب، ابلاغ شده و جهت رسیدگی در هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین به اطلاع رییس مجلس برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانگر: مغایرت های قانونی مصوبه نرخ گذاری خوراک گاز و پتروشیمی ها رفع شود

توانگر: مغایرت های قانونی مصوبه نرخ گذاری خوراک گاز و پتروشیمی ها رفع شود