مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-01سياسي

راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شوش


نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: موافقت صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان دستگاه متولی منطقه ویژه اقتصادی در شوش اخذ شده و این موافقت نامه به طور کتبی به نهادهای مربوطه اعلام شود.

- محمد کعب عمیر در گفتگو با خبرنگار مهر به دیدارش با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: منطقه ویژه اقتصادی شهرستان شوش یک ظرفیت بسیار خوب به شمار می رود که در سال های گذشته این ظرفیت مغفول مانده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برای استفاده از این ظرفیت مغفول مانده، رایزنی ها و مکاتباتی با رییس جمهور و معاون اول رییس جمهوری صورت گرفت.

کعب عمیر افزود: منطقه ویژه اقتصادی شوش در سال 89 از سوی هیئت دولت مصوب شد اما تاکنون این ظرفیت بدون استفاده بوده است؛ جانمایی نامناسب و… از دلایلی است که تاکنون امکان استفاده از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی شوش صورت نگرفته است.

وی به انتخاب محل جانمایی منطقه ویژه اقتصادی شوش اشاره کرد و ادامه داد: سال 89 محل جانمایی منطقه ویژه اقتصادی شوش را اراضی منابع طبیعی در بخش شاوور شهرستان شوش انتخاب کردند که همین اراضی مشخص شده، جزو زمین های بودند که مردم در آنجا کشاورزی می کردند که همین امر باعث شده بروز معارض هایی در محل جانمایی منطقه ویژه اقتصادی شوش شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شوش

راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شوش