مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-05سياسي

غفلت از غدیر واقعه کربلا را رقم زد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: غفلت از حادثه تاریخی غدیر کربلا را رقم زد که نشانی از کج روی امت اسلامی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی ستوده عصر چهارشنبه در جشن دهه امامت و ولایت در امامزاده سید صدرالدین اردبیل اظهار کرد: تاریخ گواه حقیقت واقعه غدیر با ابلاغ پیام الهی به نبی مکرم اسلام است که در بازگشت از مناسک حج در رخ داد تا امت راه و مسیر خود را گم نکنند.

وی تصریح کرد: مبانی عقلی، دینی و شرعی حکایت از اهمیت این رویداد به عنوان عید اکبر است اما عده ای سعی می کنند تا با فراموش شدن این حادثه رهبری جامعه را به دست کج اندیشان و نااهلان بدهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: نبی مکرم اسلام در خطبه غدیر به صراحت سرپرست و رهبر جامعه را بعد از خود، حضرت علی (ع) معرفی کرد تا نشان دهد که حاضر نیست امت بدون رهبر مسیر خود را ادامه دهد.

حجت الاسلام ستوده از این روز به عنوان اکمل دین و اتمام نعمت یاد کرد و افزود: ضروری است تا امت اسلامی اهمیت رهبری و ولایت صالح جامعه را بدانند چرا که یک رهبر صالح می تواند یک امت شایسته و نسل با ارزشی را تربیت و تحویل جامعه دهد.

وی اهمیت این موضوع را بر اساس رهنمودهای مکتب اسلام و آموزه های دینی یادآور شد و خاطرنشان کرد: برخلاف کج اندیشان، رهبری صالح جامعه بزرگترین نعمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از غدیر واقعه کربلا را رقم زد

غفلت از غدیر واقعه کربلا را رقم زد