مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:552023-06-26اجتماعي

بچه های امروز استقلال را یاد نگرفته و در ازدواج دچار مشکل هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیست و یکمین قسمت از برنامه تلویزیونی ایستگاه با موضوع «تربیت فرزند در خانواده» با حضور فهیمه فداکار دکتری تخصصی مشاوره و خانواده به عنوان کارشناس برگزار شد.

- فهیمه فداکار گفت: مشکلی که بچه های امروز یاد نگرفتند این است که اغلب آن ها استقلال را یاد نگرفتند و وقتی ازدواج می کنند یک دفعه با موضوع مستقل شدن مواجه و دچار مشکل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیست و یکمین قسمت از برنامه تلویزیونی ایستگاه با موضوع تربیت فرزند در خانواده با حضور فهیمه فداکار دکتری تخصصی مشاوره و خانواده به عنوان کارشناس برگزار شد.

فداکار در این برنامه گفت: اولین موردی که باعث ناسازگاری بچه ها در خانواده می شود دوست داشتن زیاد و محبت از حد پدر و مادرهاست.

به عنوان مثال تصور کنید یک بچه ای است که هیچوقت دچار چالش نشده و هروقت هم چالش به وجود آمده خانواده ش مثل یک ضربه گیر عمل کردند و به اصطلاح نگذاشتند آب توی دل بچه شان تکان بخورد.

خب چنین نفرزندی مثل یک گیاه گلخونه ای در یک فضای بسته رشد می کند وبزرگ می شود و اگر یک زمانی از لای در گلخونه باد به گیاه بخورد آن گیاه خشک و خراب می شود.

وی افزود: سازگاری محصول دو اتفاق در خانه است؛ احساس امنیت و قاطعیت و کنار آمدن با محدودیت ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بچه های امروز استقلال را یاد نگرفته و در ازدواج دچار مشکل هستند

بچه های امروز استقلال را یاد نگرفته و در ازدواج دچار مشکل هستند