مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-13سياسي

سردار مفخمی: حفظ حرمت زن تکلیف سربازی پلیس است


فرمانده انتظامی استان مازندران حفظ حرمت زن را تکلیف سربازی پلیس برشمرد و گفت: باید به نحوی عمل کنیم تا بهترین فضای فرهنگی و اجتماعی و امنیت کامل برای همگان در استان ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، همایش سراسری چادرهای آسمانی با حضور 400 نفر از بانوان و دختران انقلابی استان مازندران در مجتمع فرهنگی پدافند هوایی شهرستان بابلسر برگزار شد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی  و شهدای حریم امنیت و شهدای مدافع حرم به ویژه 10 هزار و 400 شهید استان مازندران و 627 شهید انتظامی استان مازندران، افرود: هدف از برگزاری این همایش تجلیل و قدردانی از تلاشگران عرصه عفاف و حجاب، مروجان فرهنگی، همسران و مادران شهدا است.

وی با اعلام اینکه خانواده های معظم شهدا به عنوان اسوه های صبر و ایثار بهترین عزیزانشان را برای حفظ ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده اند، گفت: خانواده های معظم شهدا افتخارشان این است که حفظ حرمت چادر، حفظ عفت زن اصیل ایرانی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در توصیف مقام زن در ایران اسلامی، تصریح کرد: زنان ایرانی به دلیل حفظ عفت حیا، تربیت فرزندانی صالح و حرمت هایی که داشتند و دارند از بهترین زنان دنیا به شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مفخمی: حفظ حرمت زن تکلیف سربازی پلیس است

سردار مفخمی: حفظ حرمت زن تکلیف سربازی پلیس است