مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-10سياسي

ادارات در زمینه حجاب به وظایفشان عمل کنند


معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: طبق دستورالعمل کشوری عفاف و حجاب شرح وظایف هر دستگاه مشخص شده که باید به آن عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند شهروز کیانی ظهر امروز در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب با بیان اینکه باید نسبت به مسائل حجاب حساسیت داشته باشیم اظهار کرد: بی تفاوتی در مساله حجاب باعث می شود  آسیب آن دامن گیر همه خانواده ها شود.

وی افزود: همه ما به عنوان مسلمان و شیعه وظیفه داریم در قبال مساله حجاب دغدغه داشته و برای مقابله با پدیده بدحجابی تلاش کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر در ادامه به برنامه های هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: 21 تیرماه در سالروز واقعه مسجد گوهرشاد گردهمایی بزرگ بانوان با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در میدان سردار سلیمانی برگزار می شود.

  وی با بیان اینکه در این هفته فضاسازی شهرستان در رابطه با مساله حجاب باید نمود عینی داشته باشد گفت: با توجه به اینکه دشمن امروز از طریق ترویج و تبلیغ بی حجابی جنگ فرهنگی را آغاز کرده بنابراین باید فضاسازی مناسبی به شیوه های هنری مانند دیوارنگاره، توزیع بسته های فرهنگی و اطلاع رسانی در خصوص عوارض و آسیب های بی حجابی بر دامن جامعه و خانواده ها این توطئه دشمن را خنثی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات در زمینه حجاب به وظایفشان عمل کنند

ادارات در زمینه حجاب به وظایفشان عمل کنند