مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-20اجتماعي

تکمیل زیرساخت های پایانه مرزی ریمدان در اولویت کار است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تکمیل زیرساخت های پایانه ریمدان از اولویت های این اداره کل برای خدمت رسانی شایسته به زائران حسینی است.

- به گزارش، شهرام مبارکی صبح پنج شنبه در جریان بازدید از پایانه مرزی ریمدان افزود: با پیگیری های مستمر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و استانداری سیستان و بلوچستان و همچنین استفاده از تجارب سال های پیش در استقبال از زائران اربعین حسینی، مناسب سازی مرز ریمدان برای استقبال از زائران حسینی حال انجام است.

وی ادامه داد: مناسب سازی پایانه مرزی ریمدان برای مقابله با گرمازدگی و رفع مشکل تراکم جمعیت در زمان برگزاری مراسم از جمله طرح هایی است که انجام می شود.

مبارکی با اشاره به اینکه ارائه خدمات در مرز ریمدان به زائران اربعین حسینی در بهترین حالت باید انجام شود، گفت: هر آنچه در توان داریم برای ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین حسینی به کار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه طرح های عمرانی مختلفی در مرز ریمدان برای استقبال هرچه بهتر از زائران اربعین حسینی در حال انجام است، افزود: این طرح ها در زمینه راه، ایمنی، نصب علائم، خط کشی، تأمین آب، تأمین برق، حمل و نقل، ایجاد پارکینگ، احداث نمازخانه و افزایش سایبان و مه پاش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زیرساخت های پایانه مرزی ریمدان در اولویت کار است

تکمیل زیرساخت های پایانه مرزی ریمدان در اولویت کار است