مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 21:552023-07-02فرهنگي

اکران آخرین فیلم پوراحمد و درگذشت یک هنرمند


گفت وگویی با کارگردان فیلم «مصلحت» و سوسن پرور، اکران آخرین فیلم کیومرث پوراحمد، گزارشی از کنسرت های پیش رو، درگذشت یک هنرمند حوزه تجسمی، آخرین وضعیت «مسجد کبود» و خبری درباره سفر به مصر گزیده ای از اخبار فرهنگی هنری ایسنا در یازدهم تیرماه بود.

- گفت وگویی با کارگردان فیلم مصلحت و سوسن پرور، اکران آخرین فیلم کیومرث پوراحمد، گزارشی از کنسرت های پیش رو، درگذشت یک هنرمند حوزه تجسمی، آخرین وضعیت مسجد کبود و خبری درباره سفر به مصر گزیده ای از اخبار فرهنگی هنری ایسنا در یازدهم تیرماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز یکشنبه یازدهم تیر، گفت وگویی با حسین دارابی، کارگردان ساخته کوثر بن هنیه فیلمساز شناخته شده تونسی رسید.

چه خبر از تئاتر؟ در چهارمین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک شاهد سوسن پرور: مجری استودیو نمی شوم در ادامه، گپ وگفتی با سوسن پرور داشتیم که از تجربه همکاری اش در زمینه اجرای مستند مسابقه بومگرد شبکه یک سیما گفت.

مشروح این گفت وگو را در این لینک بخوانید.

کنسرت های پُرشمار روی صحنه داغ حاشیه در روزهای پرتب و تاب برگزاری کنسرت ها در تهران و شهرستان ها، در حالی که در فاصله باقیمانده تا ایام محرم و صفر بازار اجراهای موسیقی داغ است، گزارشی از درگذشت یک هنرمند همچنین خسرو حسن زاده از هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران آخرین فیلم پوراحمد و درگذشت یک هنرمند

اکران آخرین فیلم پوراحمد و درگذشت یک هنرمند