مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-30اجتماعي

عملیات روکش آسفالت در 40 کیلومتر از مسیرهای اربعین در استان ایلام


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از عملیات روکش آسفالت در 40 کیلومتر از مسیرهای اربعین در استان ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید زاهدین چشمه خاور صبح جمعه در جمع خبرنگاران از اجرای عملیات روکش آسفالت 110 کیلومتر از راه های استان خبر داد و گفت: 40 کیلومتر عملیات روکش نیز در دست اجراست که تا قبل از اربعین سال جاری تکمیل شده و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت در 13 محور ایلام - سرابله، ایلام - چوار، داخل شهر ایوانغرب، محور زرنه - سومار، ایلام - مهران، مهران - ایلام، دهلران - اندیمشک، آبدانان - مورموری، دره شهر - ماژین، بدره - ایلام، بان زیارت - چوار، هفت چشمه ایلام و طاهروند هلیلان تکمیل و یا در حال اجراست.

وی با اشاره به عملیات اجرایی روکش آسفالت مسیر ایلام - مهران و برعکس با اعتبار 152 میلیارد تومان، یادآور شد: این پروژه با حجم عملیات خاکبرداری 163 هزار و 500 مترمکعب، 41 هزار تن آسفالت و 30 دستگاه احداث ابنیه فنی در مدت 18 ماه توسط شرکت پشیمن کوه ایلام اجرایی و تکمیل خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری بیان کرد: همچنین تعریض قبل و بعد پل صلواتی نیز با هزینه 40 میلیارد تومان در این مسیر در دست اقدام است که تا قبل از ایام اربعین سال جاری تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات روکش آسفالت در 40 کیلومتر از مسیرهای اربعین در استان ایلام

عملیات روکش آسفالت در 40 کیلومتر از مسیرهای اربعین در استان ایلام