مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:352023-06-26اقتصادي

اعطای 300 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به بهبودیافتگان در شهرستان بهار


تسهیلات اشتغالزایی از 150 میلیون تومان تا سقف 300 میلیون تومان به بهبودیافتگان از اعتیاد بر اساس مدارک شغلی و مهارت و حرفه آموزی با تضامین لازم پرداخت می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهار، مجتبی فیض اللهی صبح امروز و در حاشیه اجرای طرح غربالگری معتادان متجاهر و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر اظهار کرد: در نخستین گام معتادان متجاهر شهرستان جمع آوری شده اند که بر اساس غربالگری، در کمپ های این شهرستان پذیرش خواهند شد.

وی گفت: در کنار جمع آوری و سازماندهی معتادان، در هفته مبارزه با مواد مخدر مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و ناامن کنندگان جامعه نیز در حال اجراست.

فرماندار شهرستان بهار افزود: خوشبختانه میزان معتادان متجاهر شهرستان بهار به نسبت سایر شهرستان های استان حداقلی بوده و این مهم حاصل اجرای برنامه و طرح های مختلف در این رابطه بوده است.

وی با اشاره به اشتغال مناسب بهبودیافتگان از اعتیاد و مسئولیت پذیری اجتماعی در برابر صیانت از معتادان بهبودیافته گفت: مرکز فنی وحرفه ای با برگزاری دوره های آموزشی ضمن مهارت آموزی به بهبودیافتگان زمینه اشتغال آنها با استفاده از تسهیلات را فراهم کرده اند.

فیض اللهی با بیان اینکه تسهیلات اشتغالزایی از 150 میلیون تومان تا سقف 300 میلیون تومان به بهبودیافتگان از اعتیاد بر اساس مدارک شغل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 300 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به بهبودیافتگان در شهرستان بهار

اعطای 300 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به بهبودیافتگان در شهرستان بهار