مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-11ورزشي

پرداخت ماهانه یک میلیون تومان برای تمرین در استخر پارک های یزد


رییس هیات قایقرانی استان یزد در خصوص مشکلات و چالش های پیش روی این هیات از پرداخت اجاره به شهرداری یزد برای گرفتن اجاره تمرین در استخرهای پارک ها خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس هیات قایقرانی استان یزد در خصوص مشکلات و چالش های پیش روی این هیات از پرداخت اجاره به شهرداری یزد برای گرفتن اجاره تمرین در استخرهای پارک ها خبر داد.

غالباً یزد را به خشک و کویری بودنش می شناسند ولی همین شهر کویری با برخورداری از شکوفایی استعدادهایش در ورزشهای آبی و ساحلی کشور موفق تر از دیگر استانها عمل می کند که به عنوان نمونه می توان فوتبال ساحلی یزد را مثال زد، به طوری که اکنون مهد فوتبال ساحلی ایران لقب گرفته و تیم‍ های یزدی این رشته جزو تیم های پرافتخار تاریخ لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور هستند.

شاید کسانی که 15 سال پیش لیگ برتر فوتبال ساحلی را در کشورمان راه اندازی کردند، هرگز فکرش را هم نمی کردند که روزی رتبه های برتر این رقابتها در اختیار تیم های کویرنشین آن هم از یک استان باشد، اما آن رویا را یزدی ها با تیم های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو در بیداری رقم زدند.

البته این همت تنها به این رشته ورزشی ختم نمی شود بلکه یزدی ها در برخی دیگر از ورزشهای آبی یا مرتبط با آب همچون ورزش قایقرانی عزمی جدی دارند و با وجود برخوردار نبودن از آبهای آزاد و ساحلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت ماهانه یک میلیون تومان برای تمرین در استخر پارک های یزد

پرداخت ماهانه یک میلیون تومان برای تمرین در استخر پارک های یزد