مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 18:052023-06-28سياسي

شهادت شهید مهدی نصیری لاری در یکی از بی سابقه ترین اقدامات تروریستی جهان


شهید مهدی نصیری لاری، یکی از 73 نفری است که در 7 تیر 1360 با انفجار بمب بدست منافقان در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، در حادثه 7 تیر سال 1360 در دفتر حزب جمهوری اسلامی یکی از بی سابقه ترین اقدامات تروریستی جهان رخ داد و در این جنایت 73 نفر از مسئولین یک کشور در یک لحظه جان خود را از دست دادند.

این شهدا شامل؛ یک رییس قوه (شهید بهشتی)، 4 وزیر (شهید عباسپور وزیر نیرو، شهید فیاض بخش وزیر مشاور و سرپرست بهزیستی، شهید قندی وزیر پست، تلگراف و تلفن و شهید کلانتری وزیر راه و ترابری)، 27 نماینده مجلس شورای اسلامی (از جمله شهید دیالمه، شهید محمد منتظری، شهید نصیری لاری و.

) و 12 معاون وزیر بودند.

  این عملیات توسط سازمان منافقین و به دست فردی به اسم محمدرضا کلاهی طراحی و اجرا شد.

البته کلاهی در سال 94 در هلند به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) به درک واصل شد؛ اما هنوز آمران اصلی یعنی سرکردگان سازمان منافقین به سزای اعمال خود نرسیده اند.

هفتمین روز بهار سال 1312 هجری شمسی، خانه میرزا حبیب الله نصیری لاری در روستای سلطان آباد از توابع ارزوییه بافت شاهد تولد کودکی بود که پدر و مادرش به یمن وجود مبارک حضرت صاحب الزمان (عج) نام مهدی را برای او برگزیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت شهید مهدی نصیری لاری در یکی از بی سابقه ترین اقدامات تروریستی جهان

شهادت شهید مهدی نصیری لاری در یکی از بی سابقه ترین اقدامات تروریستی جهان