مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-18سياسي

فراجا با خیل عظیم ماموریت ها پاسخگوی شهروندان است


فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه فراجا با خیل عظیم ماموریت ها پاسخگوی شهروندان است، گفت: چابک سازی ستاد و افزایش توان عملیاتی یگان های صفی با توجه به خیل عظیم ماموریت های پلیسی در دستور کار است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه فراجا با خیل عظیم ماموریت ها پاسخگوی شهروندان است، گفت: چابک سازی ستاد و افزایش توان عملیاتی یگان های صفی با توجه به خیل عظیم ماموریت های پلیسی در دستور کار است.

سردار احمدرضا رادان در جلسه جمع بندی نظارت عالی ستاد کل نیروهای مسلح از یگان های فراجا در آذربایجان شرقی که با حضور سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که امروز در جلسه جمع بندی نظارت عالی ستادکل نیروهای مسلح از یگان های فراجا در استان آذربایجان شرقی در خدمت سرلشکر پرافتخار و عزیز سردار باقری هستیم.

وی ادامه داد: وضعیت انتظامی در کل کشور در سایه تدابیر سلسله مراتب فرماندهی رو به جلو بوده و عیب ها و ضعف های احصاء شده توسط بازرسان ستادکل نیروهای مسلح در کمترین زمان رفع و اصلاح خواهند شد.

وی تشریح کرد: با توجه به خیل عظیم ماموریت ها در فرماندهی انتظامی کشور چابک سازی ستاد و ارتقاء توان عملیاتی واحدهای صفی را در دست اجرا داریم تا بتوانیم پاسخگوی مطالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراجا با خیل عظیم ماموریت ها پاسخگوی شهروندان است

فراجا با خیل عظیم ماموریت ها پاسخگوی شهروندان است