مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-22ورزشي

نگرانی رئال مادرید از وارد شدن منچستریونایتد به میدان رقابت بر سر امباپه


سران باشگاه رئال مادرید از حضور احتمالی منچستریونایتد برای رقابت بر سر خرید فوق ستاره فرانسوی نگران شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، باشگاه رئال مادرید با وجود خرید 3 بازیکن در آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی، اما هواداران این تیم همچنان نگران پر نشدن جای خالی شماره 9 اسطوره ای خود یعنی کریم بنزما هستند.

رئالی ها در چند روز اخیر جود بلینگام ستاره خط میانی دورتموند، فران گارسیا مدافع کناری رایو وایکانو و خوسلو مهاجم اسپانیایی اسپانیول را به سانتیاگو برنابئو آورده اند.

نام هری کین مهاجم تاتنهام و دیگران از جمله کای هاورتز مهاجم آلمانی چلسی هم برای پیوستن به رئال مادرید شنیده می شود اما سران کهکشانی ها تمام اقدامات برای جذب مهاجم را تا زمان حل شدن موضوع کیلیان امباپه متوقف کرده اند.

فوق ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن تا سال 2024 با این تیم قرارداد دارد و در آن بند تمدید یک ساله هم وجود دارد اما امباپه نمی خواهد تا سال 2025 در پاریس بماند.

   باشگاه پایتخت فرانسه هم نمی خواهد در تابستان آینده، امباپه را به صورت رایگان از دست بدهد و قصد دارد او را در همین فصل نقل و انتقالات به فروش برساند.

رئالی ها که برای جذب رایگان امباپه در تابستان آینده دندان تیز کرده اند، با توجه به انتقال قریب الوقوع مالکیت منچستریونایتد از خانواده گلیزر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی رئال مادرید از وارد شدن منچستریونایتد به میدان رقابت بر سر امباپه

نگرانی رئال مادرید از وارد شدن منچستریونایتد به میدان رقابت بر سر امباپه