مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-20سياسي

اقدامات موثر برای تسهیل ازدواج و فرزندآوری صورت گیرد


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در همه حوزه ها اقدامات موثر برای تسهیل ازدواج و فرزندآوری صورت گیرد، گفت: پرهیز از ازدواج و فرزندآوری بیشتر ریشه فرهنگی دارد و از این رو اقدامات فرهنگی، - ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در همه حوزه ها اقدامات موثر برای تسهیل ازدواج و فرزندآوری صورت گیرد، گفت: پرهیز از ازدواج و فرزندآوری بیشتر ریشه فرهنگی دارد و از این رو اقدامات فرهنگی، موثرترین راه برای ارتقای شاخص ها بوده و باید بیشتر روی آن تمرکز کرد.

رضا ابراهیمی 29 تیرماه در جلسه شورای جوانی جمعیت آذربایجان غربی افزود: یک مدت طولانی تبلیغات بر روی موضوع دو بچه کافی است ، متمرکز شده بود و هنوز این فرهنگ در خانواده ها طرفدار دارد.

وی اضافه کرد: پاک کردن این موضوع در اذهان مردم، مدت زمان زیادی لازم دارد ولی فرصت خیلی کوتاه بوده و امروز پیری جمعیت به عنوان تهدید بزرگ برای کشور و جامعه مطرح است.

ابراهیمی با بیان اینکه در کنار ازدواج، موضوع فرزندآوری نیز در خانواده ها فرهنگ سازی شود، ادامه داد: تولید محتوای خوبی در حوزه جوانی جمعیت نداریم و در این بخش نیاز به استمرار و اقناع سازی و تولید محتوا با سلیقه مخاطب داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات موثر برای تسهیل ازدواج و فرزندآوری صورت گیرد

اقدامات موثر برای تسهیل ازدواج و فرزندآوری صورت گیرد