مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:402023-06-25سياسي

هر ایرانی می تواند در ابوموسی صاحب خانه شود


استاندار هرمزگان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به تبیین عملکرد دولت سیزدهم در استان پرداخت و برنامه های دولت را برای حل مسائل اساسی استان از جمله در حوزه راه روستایی، - ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به تبیین عملکرد دولت سیزدهم در استان پرداخت و برنامه های دولت را برای حل مسائل اساسی استان از جمله در حوزه راه روستایی، تامین آب پایدار، تحول در حوزه شیلات و احداث مسکن و کاهش آمار بیکاری تشریح کرد.

  مهدی دوستی در این دیدار بیان کرد: این دیدار به منظور ارائه گزارش و شنیدن توصیه ها، دغدغه ها و خواسته های نماینده محترم ولی فقیه در استان از دولت سیزدهم در استان هرمزگان برگزار شد.

وی افزود: دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت، گام های مهمی در راستای توسعه متوازن و گسترش عدالت در مناطق مختلف استان برداشته و در همه حوزه هایی که نیاز به کار و فعالیت بود، تلاش های خوبی صورت گرفت.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: هرمزگان پایتخت اقتصاد دریا محور است و بر همین مبنا برنامه ریزی جامعی برای بهره بردن از ظرفیت دریا در حال انجام است، دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای بر صدور مجوز صیادی به فعالان این حوزه و ساماندهی صیادان داشته تا بتوان بخشی از اشتغال مورد نیاز استان را از این طریق تامین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر ایرانی می تواند در ابوموسی صاحب خانه شود

هر ایرانی می تواند در ابوموسی صاحب خانه شود