مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-13سياسي

ذوالنوری: هر جا مشکل داریم به خاطر عدم تبعیت ازولایت است


نماینده مردم قم در مجلس با تاکید بر اینکه اگر امروز در جامعه مشکل داریم به خاطر این است که از ولی فقیه و ولایت فاصله گرفتیم گفت: تلاش جهان کفر بر این بوده که بین امام و امت فاصله ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت الاسلام مجتبی ذ والنوری ظهر امروز در همایش مباهله اظهار کرد: حادثه مباهله که از حوادث زیرساختی، نقاط عطف و بناهای غیرقابل انکار تاریخ اسلام است اتفاقات مهمی را رقم زد و پیام های متنوعی را ارائه داد.

وی از پیام های مباهله حقانیت اسلام و ادعای رسول خدا و پیام و کلام ایشان نام برد و افزود: مباهله مهر ابطال بر آموزه ها و انحرافاتی بود که در ادیان توحیدی ایجاد کرده بودند.

نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیام سوم مباهله ناظر بر آینده مسیر اسلام و تعیین تکلیف برای جامعه بشری است گفت: مباهله تثبیت مسیر هدایت برای انسان ها، تثبیت راه سعادت برای راه یافتگان به اسلام و روشن کردن نور افکن در مسیر آینده ای بشریت است.

وی ادامه داد: رسول خدا پرده دوم مباهله را در تبیین و توصیف حضرت علی(ع) بیان می کنند و در تبیین این موضوع که آینده اسلام و مسلمانان را تضمین می کند، سنگ تمام می گذارند.

ذوالنوری در ادامه سخنانش با بیان اینکه حادثه غدیر همانند مباهله آنقدر در تاریخ اسلام ریشه دار است که قابل حذف فیزیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنوری: هر جا مشکل داریم به خاطر عدم تبعیت ازولایت است

ذوالنوری: هر جا مشکل داریم به خاطر عدم تبعیت ازولایت است