مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 20:202023-07-10سياسي

متکی: علی رغم هتاکی ها به قرآن علاقه مردم غرب به اسلام و قرآن افزایش یافته است


علی رغم هتاکی ها به قرآن،علاقه مردم غرب به اسلام و قرآن افزایش یافته و همچنین همراهی دولت سوئد با هتاکان قرآن سوزی مایه تأسف است.

- مهدی عرب صادق مشاور رسانه ای خانه احزاب ایران در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس به تشریح جزییات بیست و یکمین نشست شورای مرکزی خانه احزاب ایران پرداخت و خاطرنشان کرد: در ابتدای نشست امروز شورای مرکزی خانه احزاب ایران، منوچهر متکی رییس خانه احزاب ایران با محکومیت شدید اقدامات غرب برای القای اسلام هراسی، گفت: علی رغم این هتاکی ها، علاقه مردم غرب به اسلام و قرآن افزایش یافته است و همچنین همراهی دولت سوئد با هتاکان قرآن سوزی مایه تأسف است و خانه احزاب به شدت این اقدام را محکوم می کند .

  این عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران گفت: در این جلسه رییس خانه احزاب ایران با هشدار به رژیم صهیونیستی که باید بداند بادی که می کارد، طوفان درو می کند، گفت که امروز مسیر نابودی این رژیم آغاز شده است و پایان اسراییل نزدیک است .

عرب صادق در خصوص همایش های فصلی خانه احزاب ایران گفت: در روز 22 تیرماه همایش انتخابات در وزارت کشور برگزار خواهد شد که از هر سه فراکسیون اصولگرایان اصلاح ‍طلبان و مستقلین 5 نفر سخنرانی مبتنی بر راهکار خواهند داشت و همچنین برگزاری همایش دیگری با موضوع شرایط اقتصادی کشور، دغدغه ها و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی: علی رغم هتاکی ها به قرآن علاقه مردم غرب به اسلام و قرآن افزایش یافته است

متکی: علی رغم هتاکی ها به قرآن علاقه مردم غرب به اسلام و قرآن افزایش یافته است