مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-02بين الملل

معضل پنتاگون برای جذب سرباز؛ دیگر کسی نمی خواهد در ارتش آمریکا خدمت کند


نشریه وال استریت ژورنال آمریکا از وخیم شدن مشکل استخدام سرباز برای ارتش این کشور با تضعیف سنت خدمت چند نسل از اعضای یک خانواده در ارتش به سبب توصیه سربازان فعلی و سابق به اعضای خانواده خود برای نرفتن به سراغ خدمت نظامی، - معضل پنتاگون برای جذب سرباز؛ دیگر کسی نمی خواهد در ارتش آمریکا خدمت کند نشریه وال استریت ژورنال آمریکا از وخیم شدن مشکل استخدام سرباز برای ارتش این کشور با تضعیف سنت خدمت چند نسل از اعضای یک خانواده در ارتش به سبب توصیه سربازان فعلی و سابق به اعضای خانواده خود برای نرفتن به سراغ خدمت نظامی، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه راشاتودی، سنت خدمت نظامی نسل اندر نسل اعضای یک خانواده منبع اصلی تامین سربازان جدید ارتش آمریکا بوده است.

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارش خود تصریح کرد، کهنه سربازان آمریکایی دیگر به اعضای خانواده خود با توجه به وجود فراوانی گزینه ها در بازار کار و افزایش نگرانی در خصوص پایین بودن دستمزد در ضمن مواجهه با خطر جراحات ناتوان کننده، بالا بودن نرخ خودکشی و سوابق شرکت در جنگ های بی نتیجه، توصیه به قدم گذاشتن در مسیری که آنها رفته اند نمی کنند.

از سوی دیگر بحران استخدام نیرو در ارتش آمریکا همزمان با مناقشه بر سر اولویت دادن پنتاگون به مسائل مورد حمایت چپگرایان همچون حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل پنتاگون برای جذب سرباز؛ دیگر کسی نمی خواهد در ارتش آمریکا خدمت کند

معضل پنتاگون برای جذب سرباز؛ دیگر کسی نمی خواهد در ارتش آمریکا خدمت کند