مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-06سياسي

سرعت پیری جمعیت در ایران سه برابر دنیا است


با سرعت سه برابر دنیا به پیری جمعیت نزدیک می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه محمدبیگی ظهر پنج شنبه در مراسم جشن اهدای زمین رایگان به خانواده های دارای سه فرزند به بالا در استان قزوین اظهار کرد: امروز و با واگذاری این زمین ها یکی از میوه های فعالیت فعالان حوزه جمعیت کشور چیده خواهد شد.

وی افزود: آرزوی ما این بود که باید خدمت بیشتری به خانواده های دارای فرزند بیشتری بشود و امروز با فعالیت های وِیژه و شبانه روزی دولتمردان در استان قزوین کلید می خورد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در قانون جوانی جمعیت که از سال 99 نگارش شد بیش از صدها ساعت با متخصصان حوزه مسکن و شهرسازی و سازمان های مرتبط جلسه برگزار شد تا ماده 4 قانون جوانی جمعیت نوشته شود.

وی تاکید کرد: مقاومت زیادی شد و گفته می شد این کار یک آرزوی تحقق نیافتنی است اما امروز بنا به تحقیقات وزارت راه و شهرسازی اثبات شد با توجه به وسعت سرزمینی کشور برای بیش از 200 میلیون نفر منازل تک طبقه با وسعت مناسب تهیه کنیم محمدبیگی با بیان اینکه با سرعت سه برابر دنیا به پیری جمعیت نزدیک می شویم، تصریح کرد: آیین نامه ارائه مسکن به خانواده های دارای سه فرزند آبان سال گذشته ابلاغ شد اما در این مدت اقدامات خوبی در استان ها صورت گرفته که قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت پیری جمعیت در ایران سه برابر دنیا است

سرعت پیری جمعیت در ایران سه برابر دنیا است