مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:502023-06-26دانش

شرایط دانشگاه تهران برای اسکان دانشجویان در خوابگاه


اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران شرایط و جزییات «اسکانِ تابستانی در مجتمع های خوابگاهی دانشگاه تهران سال 1402» را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتانناک به نقل از ایسنا، بر این اساس، دانشجویان واجد شرایط اسکانِ تابستان که در حال حاضر در ساختمان های خوابگاهی 14 و 15 مجتمع خوابگاهی کوی و فاطمیه 2 مجتمع خوابگاهی فاطمیه ساکن هستند، برای ثبت نام خوابگاه تابستانی می توانند براساس برنامه زمانی اعلام شده نسبت به انتخاب ساختمان و اتاق جدید اقدام کنند.

ثبت نام دانشجویان دکتری تخصصی ورودی های 1400 و ماقبل، دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی های 1400 به قبل و کارشناسی ارشد ورودی 1401 مشروط به تصویب پروپوزال، دانشجویان دکتری حرفه ای ورودی های 1398 و ماقبل و دانشجویان کشناسی دارای واحد عملی از 10 تیر ماه شروع می شود و تا 11 این ماه ادامه دارد.

بر این اساس دانشجویان ساکن مجتمع های خوابگاهی دانشگاه تهران برای تحویل وسایل به انبارها باید به نکات زیر توجه کنند: ساکنان خوابگاه های سطح شهر، مجتمع خوابگاهی شهید چمران، فاطمیه 2 در مجتمع خوابگاهی فاطمیه و ساختمان های 14 و 15، عمید و رمضان در مجتمع خوابگاهی کوی ملزم به تخلیه کامل اتاق و تحویل وسایل به انبارها حداکثر تا روز چهارشنبه 14 تیرماه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط دانشگاه تهران برای اسکان دانشجویان در خوابگاه

شرایط دانشگاه تهران برای اسکان دانشجویان در خوابگاه