مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-19سياسي

قدردانی سرلشکر سلامی از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)


سرلشکر سلامی در پیامی از همت تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در اجرای ابرپروژه راه اصلی پاتاوه – دهدشت قدردانی کرد.

- سرلشکر سلامی در پیامی از همت تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در اجرای ابرپروژه راه اصلی پاتاوه – دهدشت قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی افتتاح ابر پروژه راه اصلی پاتاوه – دهدشت که روز گذشته (سه شنبه) با حضور رییس جمهور انجام شد، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از همت و مجاهدت فرمانده، مدیران و تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در اجرای این ابرپروژه ملی قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم سردار سرافراز سرتیپ پاسدار عبدالرضا عابد فرمانده محترم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سلام علیکم؛ توفیق جهاد برای سازندگی کشور و خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف، موهبت بزرگی است که پروردگار متعال در مسیر پاسداری از انقلاب و پاسخ به نیازهای نظام و ملت شریف و قهرمان ایران عزیز فراروی پاسداران انقلاب و مجاهدان مؤمن و متعهد وطن گسترانده است.

بسیار خرسند هستیم در شرایطی که به رغم نقشه ها و تلاش های شیطانی دشمنان قسم خورده اسلام و ایران در تحریم و فشار حداکثری برای مسدود ساختن مسیر پیشرفت میهن اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی سرلشکر سلامی از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)

قدردانی سرلشکر سلامی از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)