مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-16اجتماعي

ارائه 6 هزار نفرساعت آموزش ترافیکی به کاربران جاده ای در لرستان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان از ارائه شش هزار نفرساعت آموزش ترافیکی به کاربران جاده ای در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی شیروانی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح آموزش و ارائه تجهیزات ایمنی به کاربران جاده ای و آشکارسازی وسایل نقلیه در طی هشت ماهه گذشته در شهرستان های سراسر استان انجام شده است.

وی ادامه داد: این طرح در قالب اعتبار مصوبه 1401 به حوزه معاونت حمل نقل و اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان، بیان کرد: در این طرح به 800 دانش آموز مدارس حاشیه راه، 300 مورد راکبان موتورسوار، 500 وانت بار، 500 نفر عابر پیاده، 400 مورد وسایل نقلیه باری و کامیون های حامل مواد سوختی و خطرناک و 450 مورد ادوات کشاورزی خدمات ارائه شد.

شیروانی با بیان اینکه در مجموع 6 هزار نفرساعت آموزش ترافیکی به کاربران جاده ای در استان انجام شده است، گفت: تجهیزاتی مختلفی از جمله کوله پشتی، تجهیزات گذربان، کتابچه آموزشی، بادگیر، کلاه کاسکت، برچسب، شبرنگ، چراغ نشانگر، طناب مهار در بین آنها توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 6 هزار نفرساعت آموزش ترافیکی به کاربران جاده ای در لرستان

ارائه 6 هزار نفرساعت آموزش ترافیکی به کاربران جاده ای در لرستان