مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-18سياسي

برگزاری «دوشنبه های دیجیتال» و بررسی اجراهای بینارسانه ای


نشست های آموزشی، پژوهشی «دوشنبه های دیجیتال» با هدف بررسی اجراهای دیجیتال، بینارسانه ای و رسانه های نوین توسط دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی از مرداد برگزار خواهد شد.

- نشست های آموزشی، پژوهشی دوشنبه های دیجیتال با هدف بررسی اجراهای دیجیتال، بینارسانه ای و رسانه های نوین توسط دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی از مرداد برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، نرگس یزدی مدیر دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی درباره برگزاری نشست های آموزشی، پژوهشی دوشنبه های دیجیتال ، گفت: در این نشست ها منابع اصلی و مهم در حوزه اجراهای دیجیتال و بینارسانه ای معرفی و به بحث گذاشته خواهد شد.

وی افزود: این رویداد همچنین شامل جلسات آموزشی، و بحث و گفت وگوی آنلاین با هنرمندان و نظریه پردازان مطرح این حوزه در سراسر جهان است که در کنار آن آثار مطرح هنرمندان و کمپانی های پیشرو در خلق چنین آثاری در جهان مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، به سبب ماهیت این اجراها که مستندسازی آن‏ها دشوار بوده بخش دیگری از این رویداد به شناسایی، معرفی و ثبت فعالیت هنرمندان و گروه ‎های داخلی خواهد پرداخت که در سال‏ های اخیر به تجربه‏ ورزی ‏هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «دوشنبه های دیجیتال» و بررسی اجراهای بینارسانه ای

برگزاری «دوشنبه های دیجیتال» و بررسی اجراهای بینارسانه ای