مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 06:352023-07-18حوادث

کشف کارگاه تولید عسل تقلبی در خوانسار


فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار ازکشف 3 تن عسل تقلبی و غیر بهداشتی در عملیات مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی سبحانی فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خوانسار با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از تولید عسل های غیر بهداشتی و تقلبی در یک کارگاه مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی موضوع با هماهنگی مرجع قضایی و حضور در محل در بازرسی از  کارگاهی 3 تن عسل غیر بهداشتی و تقلبی را کشف کردند.

سبحانی با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش عسل های مکشوفه را 5 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد:کارگاه مذکور با دستور قضایی پلمب و مالک آن دستگیر شد، مالک پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار خاطرنشان کرد: پلیس با هدف کاهش ناهنجاری های اجتماعی، اقدامات کنترلی و نظارتی خود را بر واحدهای صنفی تشدید خواهد کرد و با کسانی که به خاطر منافع خود سلامت مردم را نادیده می گیرند قاطعانه برخورد می کند، از شهروندان تقاضا می کنیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کارگاه تولید عسل تقلبی در خوانسار

کشف کارگاه تولید عسل تقلبی در خوانسار