مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-20فرهنگي

اکران «صحنه آخر»در گروه هنر و تجربه آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با آغاز اکران مستند «صحنه آخر» محمد قاسم پور کارگردان و تهیه کننده این مستند با تشکر از گروه هنر و تجربه و عوامل این اثر گفت: - مستند صحنه آخر به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد قاسم پور، از روز گذشته چهارشنبه 28 تیر ماه اکران خود در گروه سینمایی هنر و تجربه را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با آغاز اکران مستند صحنه آخر محمد قاسم پور کارگردان و تهیه کننده این مستند با تشکر از گروه هنر و تجربه و عوامل این اثر گفت: به دلیل پرداختن به یک هنر آیینی-نمایشی و به جهت جذابیت مراسم تعزیه، این سوژه را انتخاب کردم.

اگرچه در کشور ما تعزیه های با کیفیت تری هم اجرا می شود، اما در پس پرده این تعزیه یک مسئله درام به همراه مسائل جامعه شناسی و مردم شناسی وجود دارد که روایتی متفاوت را به نمایش می گذارد.

وی افزود: علاوه بر روایت حواشی این تعزیه، سخت ترین مسائل مردم جنوب به همراه وفاداریشان به کشور و آیین های مذهبی را در این مستند به نمایش کشیده ایم.

در ادامه شدیدزاده عضو هیئت امنای مسجد عترت النبی بیان کرد: این مستند نتیجه بیش از سی سال اجرای تعزیه است.

افرادی که در این تعزیه ایفای نقش می کنند هیچ کدام آموزش قبلی ندیده اند و همگی کارگران ساده از مناطق بسیار فقیر و محروم هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران «صحنه آخر»در گروه هنر و تجربه آغاز شد

اکران «صحنه آخر»در گروه هنر و تجربه آغاز شد