مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-15فرهنگي

پیشنهاد کشیدن حصار اولین گام پس از پاکسازی فضای مجموعه تئاتر شهر


ایرج راد و قطب الدین صادقی هم در مصاحبه های جداگانه ای از طرح پاکسازی حریم مجموعه تئاتر شهر استقبال کردند و تاکید کردند و یکی از این هنرمندان گفت: - ایرج راد و قطب الدین صادقی هم در مصاحبه های جداگانه ای از طرح پاکسازی حریم مجموعه تئاتر شهر استقبال کردند و تاکید کردند و یکی از این هنرمندان گفت: اولین گام پس از پاک سازی فضای مجموعه تئاتر شهر، کشیدن حصار است.

ایرج راد، رییس هیئت مدیره خانه تئاتر ضمن ابراز خشنودی از طرح پاک سازی حریم مجموعه تئاتر شهر این اقدام را عامل مصونیت این بنای فرهنگی و هنری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مسئله حریم مجموعه تئاتر شهر در طول سال های اخیر همواره یکی از بزرگ ترین دغدغه مدیران فرهنگی و هنرمندان فعال عرصه هنرهای نمایشی بوده است.

این مجموعه مهم ترین قطب فرهنگی و هنری کشور در عرصه تئاتر است که علاوه بر کارکردش، معماری خاص و منحصربه فرد آن همیشه زبانزد خاص و عام بوده اما متأسفانه مدت ها به دلیل حضور تجارت های سبک و بزه های اجتماعی چهره ارزشمند آن به کریه ترین شکل ممکن در میان شلوغی های کیف و کفش و لباس های رنگی دست فروشان، فروشندگان انواع غذاهای حاضری غیربهداشتی، کارتن های رختخواب شو بی خانمانان و بزه های اجتماعی سودجویان خدشه دار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد کشیدن حصار اولین گام پس از پاکسازی فضای مجموعه تئاتر شهر

پیشنهاد کشیدن حصار اولین گام پس از پاکسازی فضای مجموعه تئاتر شهر