مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:172023-07-14سياسي

دهه هشتادی و نودی ها انقلاب را به اوج می رسانند


یکی از راویان دوران دفاع مقدس گفت: به رغم برنامه ریزی های دشمن، دهه هشتادی و نودی های ایران اسلامی، انقلاب را به اوج می رسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یکتا در گردهمایی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان بهاباد با اشاره به اینکه رهبری فرمودند که قضیه فلسطین، کلید رمزآلود فرج امام زمان(عج) است، اظهار داشت: امروز اسراییل در محاصره نیروهای مقاومت و حماس و حزب الله قرار گرفته است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) بر مبارزه با اسراییل افزود: امام فرمودند که جنگ هشت ساله ایران و عراق، مقدمه فتح فلسطین است و امروز به لطف خدا به پشت دیوار ترسوترین آدم های دنیا یعنی صهیونیست ها رسیده ایم.

این راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه جبهه ها شکل گرفت و شهدا برای دین و وطن رفتند و انقلاب بیمه شد، بیان کرد: جنگ که تمام شد، دشمن دوباره نقشه دیگری طراحی کرد بنابراین با مهندسی معکوس تغییر سبک زندگی را پیش گرفت و تا توانستند کار کردند تا محصول آن را در سال 78 بچینند بنابراین فتنه کوی دانشگاه را رقم زدند، زمانی که دهه شصتی ها ترم اول و دوم بودند.

یکتا با بیان اینکه دشمن از سال 76 به بعد طراحی دیگری انجام داد و از سال 80 زیست بوم بازی را عوض کرد، افزود: آنها به خیال خود سبک زندگی بچه های دهه 80 و 90 را عوض کردند، اما کورخوانده اند، 14 خرداد 42 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه هشتادی و نودی ها انقلاب را به اوج می رسانند

دهه هشتادی و نودی ها انقلاب را به اوج می رسانند