مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 19:142023-07-19دانش

پذیرش دانشجوی پسادکترا بین زنجان و ترکیه


رییس دانشگاه زنجان پذیرش مشترک دانشجو، آموزش و پژوهش و برقراری ارتباطات در بین شرکت های دانش بنیان را از زمینه های مطلوب بین دانشگاه زنجان با دانشگاه های ترکیه اعلام کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلال بازرگان، رییس دانشگاه زنجان در جلسه دیدار مدیران اقتصادی استان با سفیر ایران در ترکیه به سابقه 45 ساله فعالیت دانشگاه زنجان اشاره و اظهار کرد: این دانشگاه 420 هزار هکتار زمین دارد که 200 هزار متر مربع از این زمین فضای آموزشی، پژوهشی و اداری دارد.

رییس دانشگاه زنجان تعداد اساتید این دانشگاه را 415 نفر اعلام کرد و افزود: این دانشگاه 10 هزار دانشجو از مقطع کارشناسی تا دکترا دارد که در چهار دانشکده و 40 گروه آموزشی مشغول تحصیل هستند.

وی به فارغ التحصیلی سالانه بیش از 2 هزار 200 تا 300 نفری از دانشگاه زنجان اشاره و تصریح کرد: حدود یک هزار مقاله علمی توسط اساتید و دانشجویان این دانشگاه در مجلات معتبر دنیا منتشر به صورت سالانه می شود.

بازرگان پذیرش مشترک دانشجو، آموزش و پژوهش و ارتباطات در بین شرکت های دانش بنیان را از زمینه های مطلوب بین دانشگاه زنجان با دانشگاه های ترکیه اعلام کرد و گفت: گرفتن دانشجوی پسا دکترا و همچنین فرصت های مطالعاتی دوجانبه و پژوهشی در همه رشته ها از دیگر ظرفیت های همکاری به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجوی پسادکترا بین زنجان و ترکیه

پذیرش دانشجوی پسادکترا بین زنجان و ترکیه