مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:152023-06-24اجتماعي

مرمت و زیباسازی مدارس قزوین در دستور کار قرارگاه جهادی شهید عجمیان


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین از فعالیت 150 گروه جهادی بسیج دانش آموزی در قرارگاه جهادی شهید عجمیان جهت مرمت و زیباسازی مدارس استان خبر داد.

- سرهنگ ابراهیم رسولی فر در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با همکاری مجموعه سپاه و وزارت آموزش و پرورش قرارگاه جهادی شهید عجمیان به منظور مرمت، شاداب سازی، زیباسازی، رنگ آمیزی و انواع خدمت رسانی به مدارس در طول تابستان با مشارکت دانش آموزان فعالیت خود را به طور رسمی از 5 تیرماه آغاز می کند.

وی افزود: مدرسه به عنوان یکی از ارکان مهم در تعلیم و تربیت باید محیطی شاداب با امکانات مناسب و متناسب با نوع و جنسیت دانش آموزان باشد تا دانش آموز بتواند در چنین محیطی با نشاط به تحصیل علم، رشد و خلاقیت دست یابند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین در خصوص اهداف راه اندازی قرارگاه جهادی شهید عجمیان عنوان کرد: به منظور ترویج و تعمیق روحیه و فرهنگ تعامل و همکاری با استفاده از ظرفیت دانش آموزان، ایجاد بستری مناسب برای نقش آفرینی دانش آموزان در گروه های جهادی، کاهش هزینه های بهسازی مدارس، استفاده از ظرفیت هنرستان ها و مراکز فنی و حرفه ای و همچنین شاداب سازی فضای مدارس و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت و زیباسازی مدارس قزوین در دستور کار قرارگاه جهادی شهید عجمیان

مرمت و زیباسازی مدارس قزوین در دستور کار قرارگاه جهادی شهید عجمیان