مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-21فرهنگي

«روایت داستانی یک از احادیث امام رضا(ع)» برای بچه ها منتشر شد


کتاب «لپ تاپ پدر؛ روایت داستانی یکی از احادیث امام رضا (ع)» نوشته شاهین رهنما توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب لپ تاپ پدر؛ روایت داستانی یکی از احادیث امام رضا (ع) نوشته شاهین رهنما توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب لپ تاپ پدر؛ روایت داستانی یکی از احادیث امام رضا (ع) نوشته شاهین رهنما به تازگی با تصویرگری منصوره سادات محمدی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب یکی از جلدهای مجموعه 12 جلدی یک قصه، یک حدیث است که در هر جلد داستانی بر اساس یکی از احادیث امام رضا (ع) روایت می شود.

کتاب لپ تاپ پدر قصه خراب شدن لپ تاپ پدر پویا است.

او تصمیم می گیرد بدون اطلاع دادن به پدر و مادرش با کمک دوستش لپ تاپ را درست کند؛ اما آن ها اشتباهاتی مرتکب می کنند که دردسرهای زیادی را برایشان ایجاد می کند.

شاهین رهنما، این قصه را بر اساس یکی از احادیث امام رضا (ع) برگرفته از حدیث تدبیر و اندیشه قبل از کار، تو را از پشیمانی نگاه می دارد.

نوشته تا در قالب داستانی کوتاه به کودکان یادآوری کند که قبل از انجام کاری به عواقب آن عمل فکر کنند تا موجب پشیمانی آنان نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روایت داستانی یک از احادیث امام رضا(ع)» برای بچه ها منتشر شد

«روایت داستانی یک از احادیث امام رضا(ع)» برای بچه ها منتشر شد