مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-19دانش

زیست بوم فناورانه متاایکامرس در دانشگاه شریف رونمایی شد


با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از زیست بوم فناوری متاایکامرس در پژوهشکده علوم و فناوری های انرژی آب و محیط زیست دانشگاه صنعتی شریف رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پلتفرم متاایکامرس در پژوهشکده علوم و فناوری های انرژی، آب و محیط زیست دانشگاه صنعتی شریف آغاز به کار کرد.

زیست بوم فناورانه متاایکامرس که توسط گروه صنعتی انتخاب طراحی شده و به بهره برداری رسیده است، دارای 34 زیرسیستم مبتنی بر فناوری های پیشرفته از جمله هوش مصنوعی است که بر اساس ظرفیت های گروه و شرکای تجاری به صورت ترکیبی از زیرساخت های فیزیکی، مجازی و تعاملی است.

روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در رونمایی و بازدید از بخش های مختلف زیست بوم فناورانه متاایکامرس با اشاره به ضرورت طراحی و تعریف پلتفرم های مجازی مبتنی بر نیازها و شرایط بومی کشور، اظهار کرد: هوش مصنوعی یکی از حوزه های تحول آفرین در آینده پیش روی ما است و حرکت در مرزهای دانش، برای توسعه و تسلط بر این فناوری، یکی از اولویت ها و ضرورت هایی است که معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان نیز برای تحقق آن برنامه ریزی جدی دارد.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، وی ادامه داد: به کسانی که این زیرساخت را ارتقاء و توسعه دادند خداقوت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیست بوم فناورانه متاایکامرس در دانشگاه شریف رونمایی شد

زیست بوم فناورانه متاایکامرس در دانشگاه شریف رونمایی شد