مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-13بين الملل

کشف اکسیر جوانی توسط دانشمند ترک


این دانشمند ترک با تاکید بر اینکه دیگر دغدغه بشر به تاخیر انداختن فرایند پیری نخواهد بود بلکه همزمان شاهد معکوس شدن این روند و جوانتر شدن انسانها خواهیم بود گفت : - در آینده بیشتر انسانها صدها سال عمر خواهند کرد.

در آینده با افزایش عمر سلولها و تجدید پذیر شدن آنها جوانان 100 ساله پا به عرصه وجود خواهند گذاشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ترکیه به نقل از نشریه حریت ترکیه ، پرفسور دریا اونوتماز استاد دانشگاه کنکتیکات آمریکا که در مرکز سلامت این دانشگاه و آزمایشگاه جکسون سرگرم تحقیقات گسترده درباره راز جوانسازی و طول عمر انسانهاست، در جدیدترین اظهار نظر خود درباره نتایج تحقیقاتش گفت موفق شده اند در محیط آزمایشگاهی سلولها را جوانسازی کنند.

  او تاکید کرد در سایه این یافته ها، می توانند جلوی بیماریهای ناشی از افزایش سن و پیری را بگیرند به طوریکه اعضای بدن یک فرد 70 ساله بتواند همانند یک فرد 30 ساله کار کند.

پرفسور اونوتماز در مصاحبه اختصاصی با حریت اظهار داشت در صورتیکه این یافته ها روی انسان عملی شود شاهد انقلابی بزرگ در علم پزشکی خواهیم بود و بسیاری از بیماریها با منشا پیری از میان برداشته خواهد شد.

  این دانشمند ترک با تاکید بر اینکه دیگر دغدغه بشر به تاخیر انداختن فرایند پیری نخواهد بود بلکه همزمان شاهد معکوس شدن این روند و جوانتر شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف اکسیر جوانی توسط دانشمند ترک

کشف اکسیر جوانی توسط دانشمند ترک