مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:402023-06-24اجتماعي

3 میلیون دانش آموز ایرانی غربالگری می شوند


معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به غربالگری آسیب های اجتماعی گفت: در سال گذشته یک میلیون غربالگری از میان دانش آموزان داشته ایم که این رقم به 3 میلیون دانش آموز غربالگری شده در سال جدید می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد جمال لو معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر در نشست علمی تخصصی پیشگیری از اعتیاد که صبح امروز در ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، گفت: واقعیت آن است که اعتیاد یک بیماری جسمی و روانی مزمن پیشرونده است که همگان نسبت به آسیب های آن آگاه هستیم.

وی افزود: چگونه می شود که ما نتوانسته ایم براساس آمارها به تحول مورد نظر دست پیدا کنیم.

در ادامه باقرزاده معاون پرورش و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در این نشست گفت: وضعیت شیوع آسیب های اجتماعی در میان نوجوانان و بزرگسالان بسیار نگران کننده است که این به دلیل کرونا و کشیده شدن پای بچه ها به فضای مجازی و به دور بودن دانش آموزان از مربیان این میزان افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به آسیب های پیش رو نوجوانان و بزرگسالان گفت: عمده آسیب ها بی تابی و پایین آمدن تاب آوری، اعتیاد به دخانیات مانند مواد مخدر و بزه و آسیب به خود، ترک تحصیل و بی اخلاقی ها عمده این آسیب ها اهستند که نباید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 میلیون دانش آموز ایرانی غربالگری می شوند

3 میلیون دانش آموز ایرانی غربالگری می شوند