مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:312023-07-03فرهنگي

درخشش هنرمندان خراسان شمالی در جشنواره بین المللی فولکلور گرجستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز مسعود مرواری، معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: هنرمندان گروه موسیقی مقامی درنا از خراسان شمالی در جشنواره بین المللی فولکلور کشور گرجستان موفق به جایزه طلایی این جشنواره شدند.

وی گفت: گروه موسیقی درنا به سرپرستی محسن محمدی با حضور در جشنواره بین المللی فولکلور کشور گرجستان توانست جایزه طلایی این جشنواره را در بین 28 کشور دنیا به خود اختصاص دهد.

معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه این جشنواره چهارم تیرماه سال جاری در کشور گرجستان برگزار شد، افزود: گروه موسیقی مقامی درنا مقام نخست این جشنواره را کسب کرد به عنوان گروه برگزیده این جشنواره انتخاب شد.

مرواری تصریح کرد: محسن محمدی سرپرست گروه درنا و نوازنده وخواننده، جاوید عزیزی نوازنده دوتار، سید امیر پرهام فیروزه نوازنده دف، رضا ایمانی نوازنده دایره زنگی، مریم کلاته نوازنده دوتار و آواز کر، نگار خیری و ستایش ایمانی نوازنده دوتار  و فاطمه صدیقی کرال به عنوان اعضای گروه درنا می باشند.

وی خاطرنشان کرد: کسب دیپلم افتخار جشنواره گلواژهای ایثاردر سال 73، کسب دیپلم افتخار در جشنواره موسیقی مقامی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش هنرمندان خراسان شمالی در جشنواره بین المللی فولکلور گرجستان

درخشش هنرمندان خراسان شمالی در جشنواره بین المللی فولکلور گرجستان