مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-28بين الملل

حرکت تاریخ رو به عدالت است


وزیر بهداشت با «سلام الزواوی»، سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران دیدار و آمادگی وزارت بهداشت را برای همکاری های مشترک با این کشور اعلام کرد.

- وزیر بهداشت با سلام الزواوی ، سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران دیدار و آمادگی وزارت بهداشت را برای همکاری های مشترک با این کشور اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در دیدار سلام الزواوی، سفیر فلسطین در کشورمان که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: حرکت تاریخ همواره رو به عدالت و از ظلمت به سمت نور و روشنایی بوده است.

وی از رژیم صهیونیستی به عنوان غده ای سرطانی و نماد و نشانه یک ظلم تاریخی یاد کرد و با اشاره به روشنگری های مقام معظم رهبری یادآور شد: باتوجه به آیه شریف قرآن کریم که می فرماید و زهق الباطل ، قطعا تا چند سال آینده از این رژیم غاصب، اثری نخواهد بود.

وزیر بهداشت ارتباطات ایران و فلسطین را قلبی، راهبردی و اعتقادی دانست و گفت: کمک به ملت مظلوم فلسطین وظیفه هر انسانی است و ما نیز این کار را نوعی تکلیف و وظیفه می دانیم که از مظلوم در مقابل ظالم و غاصب، حمایت کنیم.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، عین اللهی با بیان اینکه ظلم همواره رو به افول است، خاطرنشان کرد: مردم فلسطین در برابر ظلم مقاومت کرده اند و نور و حقیقت متعلق به مردم فلسطین و ظلمت و تاریکی از آن رژیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت تاریخ رو به عدالت است

حرکت تاریخ رو به عدالت است