مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:072023-07-01اقتصادي

تغییر در پارک آبشار یاسوج با تحول در مدیریت شهری


کارآفرین برتر کشوری می گوید در همین مدت کوتاه تغییر مدیریت شهری شاهد تحول در پارک آبشار یاسوج هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های دارای ظرفیت های عظیم برای ایجاد شغل و کارآفرینی به شمار می رود که متاسفانه به دلایل مختلف از جمله ضعف مدیریت ها با این سرمایه ها و داشته ها نتوانسته است در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان موفق عمل کند.

همین موحب شده تا استان کهگیلویه و بویراحمد در آمارهای بیکاری جز استان های اول کشور به شمار رود آماری بسیار بد و نگران کننده برای استانی غنی و پر ظرفیت و آکنده از استعدادهای که چنین وضعیتی زیبنده آن نیست.

یکی از کارآفرینان برتر ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد مهران بالان است همان کودک آدامس فروش که توانست با همت و عزم و اراده خود اکنون به عنوان یکی از کارآفرینان شاخص ایران به شمار رود.

هم او که اکنون تعداد زیادی از افراد محروم و مستضعف و زنان بی سرپرست و کودکان کار و جوانانی که تا پیش از این در جاده های مرگ پشت خودروهای شوتی جان خود را از دست می دادند امروزه زیر مجموعه مهران بالان هستند و برای خانواده های خود نان آوری می کنند.

کارآفرین برتر کشور اکنون در آبشار یاسوج به عنوان یک کارآفرین نمونه در حال خدمات دهی به خیل عظیم گردشگرانی است که یاسوج را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در پارک آبشار یاسوج با تحول در مدیریت شهری

تغییر در پارک آبشار یاسوج با تحول در مدیریت شهری