مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 23:302023-07-10سياسي

موزه اشیای ایرانی در یاسبرین مجارستان ایجاد شد


شهردار یاسبرین مجارستان با بیان اینکه با تمام توان یزد و ایران را به مردم یاسبرین و مجارستان معرفی می کنیم، گفت: موزه اشیای ایرانی در یاسبرین مجارستان ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لورانت بودای در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور هیئت های اعزامی شهرداری های یاسبرین مجارستان و گیومری ارمنستان برگزار شد، اظهار داشت: از بابت اینکه شورای اسلامی شهر یزد ما را صمیمانه پذیرفت و در این مدت ما در شهر یزد حضور داشتیم، بسیار خرسندیم و تشکر می کنیم.

وی عنوان کرد: خوشحال هستم که ارتباط دو کشور به ویژه دو قوم یزد و یاسبرین تاریخچه خواهرخواندگی خود را به نزدیک 30 سال رسانده است.

شهردار یاسبرین مجارستان با بیان اینکه در این مدت، اتفاقات زیادی رخ داد که بیان آن زمان می برد، گفت: وقتی که ما به شهر یزد سفر کردیم، علاقه داشتیم که از این شهر بازدید کنیم و وقتی که در یزد حاضر شدیم هر لحظه علاقه ما به یزد بیشتر می شود.

بودای با اشاره به اینکه از بدو ورود تاکنون موارد بسیاری را دیدیم و تجربیات بسیاری کسب کردیم، افزود: صادقانه بگویم که در این زمان واقعا مردم یزد را مردمی با پشتکار و تلاش بالا دیدم و این تلاش بسیار قابل تحسین است.

وی عنوان کرد: مدتی بود که پیمان خواهرخواندگی یزد و یاسبرین به صورت کامل در حالت سکون قرار گرفته بود و هیچ ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه اشیای ایرانی در یاسبرین مجارستان ایجاد شد

موزه اشیای ایرانی در یاسبرین مجارستان ایجاد شد